“Dejligt intenst forløb med engagerede undervisere og deltagere, god og positiv dialog, vidensdeling og gode snakke i pauserne. Mega godt kursus kan klart anbefales” – Michael Iversen
“Min oplevelse som kursist var fuldstændig eminent! Det var en forbløffende oplevelse, og jeg nød alle modulerne, da de udover at være fagligt relevante, også var nøje tilrettelagt, og med god tid til den enkelte kursist. Det var spændende undervisning med gode tiltag, relevante historier og cases fra underviserne, og det faktum at alle kursisterne er der af fri vilje, gør at arbejdsindsatsen er utrolig høj” – Daniel Bakhauge
“Fantastisk mulighed for at få en god indsigt i Sportsverden. Engagerede og motiverede undervisere, kan klart anbefales.” – Kim Schustin
“Jeg har udvidet mit netværk og lært nogle mennesker at kende, der deler samme passion og interesse som mig. Jeg har fået kendskab til event-planlægning, foreningslivet og masser af inspiration! Jeg vil varmt anbefale innovative sport management” – Line Lykke
“Kurset var super for mit vedkommende, da det gav mig en bekræftelse ift. mit valg af kommende uddannelse. Yderligere har det hjulpet mig med søgning af praktikplads, for min nuværende uddannelse.” – Jeppe Wermuth
“Syntes det var et super godt kursus. Der var mange lærerige timer og man får et super godt indblik i sportens verden” -Tobias Nilsson
“Jeg oplevede at få en god introduktion til områder af idrættens verden, som jeg ikke havde fået indblik i under min universitetsuddannelse inden for idræt. Dette har medført, at jeg er blevet mere interesseret i disse områder og efterfølgende har opsøgt yderligere viden. Derudover fik jeg ideer til at søge jobs indenfor nye områder i sportsbranchen. Der var desuden gode og inspirerende undervisere og jeg havde lyst til at få endnu mere af det, jeg fik. Det ser jeg absolut som et godt tegn” – Jeppe Behrendt Petersen
“Et spændende forløb med oplægsholdere der ved, hvad de har med at gøre og har den praktiske erfaring; det er man ikke i tvivl om. Du får et nuanceret billede af den kommercielle del af sportsverdenen i Danmark, samt hvilke muligheder og udfordringer den kan byde på. Vil man gøre karriere inden for dansk sport, men ikke som udøver, så er dette forløb et kig værd” –Niels Vest
“Super godt! Relevante og interessante undervisere. Fedt med lektioner, der er baseret på virkelige cases og den løbende diskussion og dialog” – Kevin Nordfors
“Meget lærerigt og med gode undervisere, der har holdt et højt niveau. Fedt med casebaseret læring, da du får en fornemmelse af, hvordan det kan se ud i virkeligheden efter endt kursus ” – Elin Burman
“Spændende alternativ for nybegyndere i branchen. Vi kom godt omkring de forskellige emner og problemstillinger i de forskellige klubber og foreninger” – Carsten Abrahamsen
“Rigtig godt og lærerigt kursus! Kan klart anbefale til sports interesseret personer!!” – anonym, tidligere deltager
“Det var meget lærerigt og ekstremt spændende at høre fra forskellige personer inden for sportsbranchen, tale om noget de brænder for.” – tidligere deltager
“Jeg vil klart anbefale at tage dette kursus. Det har givet mig et godt overblik over branchen.” – tidligere deltager
“Inspirerende undervisning, hvor man tvinges til at tænke ud af boksen.” – tidligere deltager
“Jeg har taget Innovative Sport Management og er i gang med Sport Management Masterclass og det har virkelig givet mig blod på tanden til at komme videre i den branche. Man føler sig velkommen og bliver taget godt imod, der er tid til ekstra snakke og sparringen man har på masterclassen er altafgørende for mig. Jeg kan virkelig varmt anbefale B Groups uddannelser.”
– Helene Dalskov Bårris Saidyleigh
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
AWSALBCORS | 7 days | This cookie is managed by Amazon Web Services and is used for load balancing. |
laravel_session | 7 days | laravel uses laravel_session to identify a session instance for a user, this can be changed |
viewed_cookie_policy | 1 year | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin to store whether or not the user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
XSRF-TOKEN | 7 days | This cookie is set by Wix and is used for security purposes. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
m | 2 years | No description available. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin. |
NID | 6 months | NID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
vuid | 2 years | Vimeo installs this cookie to collect tracking information by setting a unique ID to embed videos to the website. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
__cf_bm | 30 minutes | This cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management. |
__zlcmid | 1 year | __zlcmid is a cookie set by Zopim to help identify a user's chat session between page loads. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
__utma | 2 years | This cookie is set by Google Analytics and is used to distinguish users and sessions. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics. |
__utmb | 30 minutes | Google Analytics sets this cookie, to determine new sessions/visits. __utmb cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. It is updated every time data is sent to Google Analytics. |
__utmc | session | The cookie is set by Google Analytics and is deleted when the user closes the browser. It is used to enable interoperability with urchin.js, which is an older version of Google Analytics and is used in conjunction with the __utmb cookie to determine new sessions/visits. |
__utmt | 10 minutes | Google Analytics sets this cookie to inhibit request rate. |
__utmz | 6 months | Google Analytics sets this cookie to store the traffic source or campaign by which the visitor reached the site. |