På vores ambitiøse Sport Management Masterclass overbygning går vi endnu dybere ned i sportsbranchen gennem 5 helt nye moduler, der byder på nye undervisere, personlig sparring og virksomhedsbesøg. Sport Management Masterclass er skræddersyet til dig, som vil branchen, og som ønsker at dygtigegøre dig og stå stærkere i branchen. På forløbet bliver du tilknyttet vores sparringsprogram hvor du får sparring af 2 personer fra branchen – det kan være sparring omkring din karriere, projekter eller andet. Derudover tager på virksomhedsbesøg i de professionelle organisationer og ser hvordan deres hverdag ser ud.
Når du har gennemført forløbet modtager du vores samlede bevis på, at du har gennemført vores Sport Management uddannelse.
* Forløbet er udelukkende for tidligere eller nuværende deltagere på vores grundforløb.
Maglekildevej 7, Roskilde
4 feb, kl 10-15:30
18 feb, kl 9:30-15:00 (inkl sparring)
19 mar, kl 9:30-13:00
16 april, kl 9:30-13:30
23 april, kl 9:30-15:00 (inkl sparring)
Når du gennemfører vores masterclass modtager du bevis på, at du har gennemført vores samlede ‘sport management’ uddannelse.
Du er igang eller har afsluttet dit grundforløb indenfor de seneste 6 måneder.
Du har afsluttet dit grundforløb for mere end 6 mdr. siden
Du betaler 400 kr. når du reserverer pladsen. Det trækkes fra det samlede beløb.
Det resterende beløb delbetales over 4 måneder fra 1. januar.
Mange af os kommer til at opleve at skulle lede andre – hvad enten det er mindre teams eller større dele af en organisation – frivillige eller ansatte. Ledelse stiller store krav til egne evner og menneskelig indsigt i forhold til at få succes. I modulet ‘Frivillighed & Sportsledelse’ ser vi nærmere på hvordan du leder frivillige gennem motivation, engagement og struktur samt samspillet mellem den professionelle organisation og frivillighed. Derudover ser vi på, hvilke forudsætninger og forventninger der er til lederrollen. Vi arbejder med teori i relation til lederrollen og hvordan man går fra teori til praksis, så du bliver klædt på til at varetage en ledende rolle i sportens verden.
Talentudvikling er en dybt forankret del af arbejdet i sportsbranchen. Det er en hjørnesten, der har en stor betydning for en organisations succes, uanset sportsgren. Hvordan arbejder man med talentudvikling og hvordan håndterer og sikre man en succesfuld karrierevej for talentet?
Projektarbejdsformen er en integreret del af sportsbranchen og det stiller store krav til dig som projektleder. I modulet ‘Projektledelse II’ går vi endnu mere i dybden med projektledelse og ser blandt andet nærmere på målformulering, risikostyring, kommunikation og ledelse i projekter.
I dette modul ser vi nærmere på samspillet mellem strategi og organisation i sportsbranchen. Hvordan defineres en succesfuld strategi som kan implementeres effektfuldt i projektet eller organisationen, så det opnåes et maksimalt udbytte. Hvordan opbygger og strukture du en sund organisation og kultur, som kan løfte den samlede strategi og organisationens mål.
I en verden, hvor vi konstant er omringet af oplevelser, digitale løsninger og underholdning, kan det være svært at skille sig ud. Sportsbranchen kæmper om kundens opmærksomhed og derfor er det vigtig at vide, hvordan du bruger de medier og platforme mest optimalt i konkurrence om at skabe et stærkt brand og ‘awareness’ hos forbrugeren. På modulet ‘Sportsbranding & Marketing’ ser vi på, hvordan du skaber en stærk identitet for din organisation/brand, hvad enten det er en lille klub, en spiller, din egen virksomhed eller en stor organisation, samt hvordan du maksimere dit marketingudbytte mest muligt uanset målsætning.
På Sport Management Masterclass arbejder vi med dig og dine projekter. Med vores sparringsprogram modtager du personlig sparring fra en tilknyttet mentor, hvor fokus ligger på din personlige udvikling, karriere valg eller egne projekter. Man får 2 sessions med professionelle fra branchen.
Som en del af Sport Management Masterclass tager vi på virksomhedsbesøg, hvilket inkludere et unikt indblik i virksomhedens organisation og arbejde. Samt skabes der en mulighed for at udvide sit netværk yderligere.
Grundforløbet har givet dig nogle generelle forudsætninger for forståelsen af branchen og dens sammenhængskraft. På overbygningen går vi meget mere i dybden med konkrete emner, vi løfter simpelthen niveauet yderligere, så du står så stærkt som muligt i branchen. Du får nye kontakter, et utrolig stærkt cv, en masse ny viden og personlig sparring. Du kommer simpelthen 1 skridt foran.
Nej det skal du ikke. Du behøver ikke komme med et konkret projekt for at deltage på forløbet.
Du vil møde 2 mentorer på forløbet gennem 2 personlige sessions á ca. 15 min pr gang. Her tages der udgangspunkt i dig og de eventuelle problemstillinger du står med. Det kan være ønsket om en afklaring på karrierevej, få gode råd, egne projekter, din klubs projekter eller andet. Grundlæggende er det helt op til dig, hvad du gerne vil have ud af det.
Forløbet er for alle tidligere eller nuværende deltagere på Innovative Sport Management.
Vi har gjort det nemt og bekvemt, så det ikke er en dyr udskrivning at deltage på forløbet. Du betaler således kun 400 kr. når du reservere din plads, det beløb fratrækkes den samlede pris. Det resterende beløb deles op over 4 måneder og betales den sidste hverdag i hver måned. Du kan se hvornår ratebetalingen begynder i boksen under tilmelding.
Idéen bag virksomhedsbesøget er at vi skal møde branchen derude hvor tingene forgår. Blive introduceret til en konkret virksomhed, netværke og høre omkring deres take på branchen. Det er en oplagt mulighed for at kigge ned i maskinrummet. Vi har besøgt en lang række forskellige virksomheder i branchen og besøgene foregår typisk en hverdag.
Du er altid velkommen til at kontakte vores kompetente medarbejdere, som er klar til at besvare dine spørgsmål.
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
AWSALBCORS | 7 days | This cookie is managed by Amazon Web Services and is used for load balancing. |
laravel_session | 7 days | laravel uses laravel_session to identify a session instance for a user, this can be changed |
viewed_cookie_policy | 1 year | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin to store whether or not the user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
XSRF-TOKEN | 7 days | This cookie is set by Wix and is used for security purposes. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
m | 2 years | No description available. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin. |
NID | 6 months | NID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
vuid | 2 years | Vimeo installs this cookie to collect tracking information by setting a unique ID to embed videos to the website. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
__cf_bm | 30 minutes | This cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management. |
__zlcmid | 1 year | __zlcmid is a cookie set by Zopim to help identify a user's chat session between page loads. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
__utma | 2 years | This cookie is set by Google Analytics and is used to distinguish users and sessions. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics. |
__utmb | 30 minutes | Google Analytics sets this cookie, to determine new sessions/visits. __utmb cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. It is updated every time data is sent to Google Analytics. |
__utmc | session | The cookie is set by Google Analytics and is deleted when the user closes the browser. It is used to enable interoperability with urchin.js, which is an older version of Google Analytics and is used in conjunction with the __utmb cookie to determine new sessions/visits. |
__utmt | 10 minutes | Google Analytics sets this cookie to inhibit request rate. |
__utmz | 6 months | Google Analytics sets this cookie to store the traffic source or campaign by which the visitor reached the site. |